30 mars

Nu är det måndag igen och går bara 4 dagar den här veckan sen väntar ett välbehövlig påsklov. Den här helgen har jag varit ensam hemma hela helgen så i fredags lagade jag mat som jag o Herman åt när han slutade jobba, resten av kvällen kollade vi på tv, badade och tjockade oss på marängsviss som jag gjort, både egen glass, maränger och chokladsås. I lördags spelade jag match, jobbade och umgicks med Hanna på eftermiddagen. Framåt kvällen så åkte vi till hallen och bowlade med Herman och Glenn. Vi avslutade kvällen hemma hos mig med prat, massa skratt, Wii och lite andra spel, somnade bredvid Herman vid 02.00. Igår spelade jag bowling och därefter var jag på möte. Senare på kvällen bakade jag o Herman bullar tills familjen kom hem och sen somnade vi ganska snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0