Från torsdag till söndag.

Avslutningen i torsdags gick bra och min kväll spenderade jag först med Alva och vivvi. Därefter gick vi till löga och var där. I fredags var det studenten och sprang runt som en galning vid utsparkningen, därefter åkte vi till hjorted o firade min kusin, sen till stan till Linnea & kvällen avslutades hos bästa Hanna. Somnade bredvid min älskling men lämnade han vid 06.00 på lördagsmorgonen när bilen rullade mot Skövde för bowling. Kom hem för en stund sen och ska nu krypa ner i sängen för är så fruktansvärt trött. 




Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Låter som du hunnit med massor de senaste dagarna :) roligt!

2015-06-14 @ 22:33:28
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0