Lite uppdatering

Min julafton spenderades först hemma hos oss och sedan hemma hos farmor & farfar. Har haft ont i min hals och varit förkyld sedan dagen innan julafton..
 

Juldagen var jag ute med pojkvännen och bra kompisar och annandagen var vi hos mormor & morfar och träffade hela släkten på mammas sida.


 Igår var jag i Norrköping med Herman och hans kompisar, en trevlig dag med mycket shopping på rean.



Idag har jag klippt mig och fräschat till håret lite. Nu ikväll har jag och Herman varit på Harrys och ätit och druckit gott, hur bra som helst. 


Imorgon åker vi till loftahammar för att träffa hans föräldrar, länge sen jag var där nu. Mitt nyår spenderar jag i överrum med Herman och ett gäng härliga människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0