Tillbaks igen

Har inte varit så aktiv här tyvärr, men sen jag bloggade sist har jag varit på bästa platsen, Öland. Varit där i nästan 3 veckor och jag trivs som bara den, kom ett par tårar imorse när jag lämnade ön, men förhoppningsvis hinner jag dit en sista gång innan sommaren e slut. Jag har solat, badat, umgåtts med underbara människor, träffat saknade människor men även träffat så många nya vänner. Hunnit med massa myskvällar med min underbara Ellen, även haft helgalna kvällar som jag aldrig kommer glömma. Dom här veckorna har varit helt fantastiska. ♥
 
Nu är jag hemma i lilla viken och det känns ändå ganska bra. Den här veckan kommer bestå utav att träffa alla mina grymma tjejer som jag saknat så mycket, dra igång med bowlingträningen & en sväng på körskolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0