4 veckor avklarade

Tiden bara springer iväg och jag har redan haft 4 veckors praktik vilket innebär att praktiken är över för den här gången. Känns både bra och dåligt.. Skönt att inte jobba kvällar hela tiden men lite halv segt att gå tbx till skolan. Lärt mig så himla mycket, känns fruktansvärt bra att jag ska jobba där i sommar. Tack för allt bästa Harrys!! 

Imorgon jobbar jag nog mitt sista pass i hallen för den här säsongen och där efter blir det en kväll hemma med familjen, grillning o massa mys står på schemat. På söndag rullar bilen mot Falköping för kval med damlaget.

Nu ska en trött Alice krypa ner i sängen.

Vinöppnare & två presentkort, ni är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0