14 maj

I måndags tränade jag och det gick sådär eftersom att kroppen håller på och jävlas med mig igen.. Efter träningen tog jag mig en promenad hem med systrarna Lundman! Igår kände jag mig inte jätte pigg men gick till skolan, på kvällen åkte jag och kollade på min lillebror när han spelade match. Igår stod han i mål och han är ju bara för duktig, stolt över att ha honom som bror. Inatt har jag knappt sovit något har frusit hela natten, mått illa, haft ont i magen och huvudet. Imorse var jag tvungen att ta mig till skolan pågrund av nationellt prov i engelska. När det var över så gick jag hem med en gång. Legat i sängen sen jag kom hem och känner mig inte riktigt bra en tyvärr. Imorgon ska jag föröka ta mig till skolan eftersom det är sista dagen för mig den här veckan i skolan ska även försöka spela KM i bowlingen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0