Sommarlov

Nu har jag tagit sommarlov och det betyder att jag gått ut första året på gymnasiet, helt sjukt vad tiden har gått fort. Kändes som att det var igår jag slutade 9an och var så rädd för att börja på gymnasiet, men nu har jag bara 2 år kvar och tiden kommer bara att springa iväg.
 
När jag slutade i torsdags så var jag och Vivecka ute och åt mat på Sahara, jättemysigt. Vi mötte sedan upp Linneá och fortsatte ut till löga, hade en grymt bra kväll med massor trevliga människor och landade i sängen vid 2 tiden. 
 
På fredagmorgonen kollade jag på min brors skolavslutning när den stora pojken slutade 3an♥ Sen åkte vi till gymnasiet och kollade när bästa Ellen sprang ut. Kvällen spenderade vi i gladhammar.
 
Igår lagade jag mat åt familjen + farmor & Linneá sen umgicks jag med Linneá hela kvällen. 
 
Idag är jag så grymt trött men har varit ute och hjälpt pappa, även solat lite. Ikväll träffar jag nog 2 fina tjejer♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0