Dom senaste dagarna!

Torsdagen innan midsommar åkte jag äntligen till mitt älskade Öland. Min midsommar började jättebra och jag hade hur kul som helst, träffade mina saknade vänner och hade det trevligt. Kvällen slutade dock inte så bra, ambulansen kom och allt slutade i kaos.
 
 
 
Lördagen & söndagen spenderade jag med min fina Ebba♥ På söndegen åkte dom flesta hem men jag beslutade mig för att stanna ett par dagar till och jag tog verkligen rätt beslut.
 
 
På tisdagsmorgonen kände jag mig inte alls pigg. Feber, halsont och allmänt hängig. Onsdagen bestod utav att åka hem, var hemma runt halv 4 tiden. På kvällen åkte jag och plockade jordgubbar med Emelie.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0