Lyckad dag!

Tog en välbehövlig sovmorgon och åkte till bowlinghallen vid klockan halv 2. Där en mixtävling väntade. Spelade 16 serier och det började så dåligt vi ökade lite men de behövdes mer. Inför sista serien hade vi tagit ikapp en massa poäng och vi lyckades ta hem hela skiten, vart så chockad eftersom jag inte ens tänkt den tanken under dagen men fyfan vad underbart. 2170 kr rikare och lite blommor på det känns underbart. Även träffat min fina och saknade Becka idag, vilket gjorde dagen mycket lättare, fina du❤️ Tack till alla som hejat på oss idag och stöttat iallafall mig. Min kväll avslutades på bästa sätt och mitt humör har varit på topp exakt hela dagen. Happy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0